ik was wel eens benieuwd wat mensen hier op het forum nog meer als hobby hebben naast de muziek
naast de muziek houd ik er de volgende hobby's erop na;
mijn huismonsters, chinchilla's
middelgrote knaagdieren die vooral 's avonds en 's nachts leven, en overdag slapen, ideaal voor mij aangezien ik dan toch werk en er niemand thuis is, verders vooral bekend/berucht door de bontfokkerij, die nu, gelukkig langzamerhand over is hier in nederland.
ik heb er op dit moment 15, en fok er eigenlijk vrijwel niet meer mee.
voor de gene die zich nu afvraagd chinwatte ??
plaatje;
naast de beesten heb ik een kleine auto tik

meer specifiek honda, zelf tuf ik in een civic door de wereld, en heb daarnaast nog een crx, enige verschil tot het merendeel van de autoliefhebbers, blijven auto's bij mij nooit erg standaard, en worden naar eigen smaak veranderd (voor de 1 verfraaid voor de ander verkracht, het zal me een biet wezen, als ik het maar leuk vind)
plaatjes;
de civic
en de crx
ook mag ik graag foto's maken, helaas nog steeds geen spiegelreflex, maar wel een erg goede gewone compact, een ultra zoom met een spiegelreflex body, dus kan me er aardig mee redden.
samen met mijn vriendin gaan we nog wel eens natuurgebieden in om wandelingen te maken en dan kan je ook vaak mooie plaatjes schieten, ook soms met concerten probeer ik wel eens wat.
hier wat uitprobeersels;
cynic
zero hour
leuk plaatje 's avonds geschoten hier op het industrieterrein
oud kerkhofje hier midden in het dorp, dat word tegenwoordig als monument zijnde in het donker verlicht, geeft wel een aparte sfeer
wilde kat in dierenpark gangelt, persoonlijk favorietje van me
en een dalende ballon in de schemering
daarnaast doe ik aan schieten, luchtdruk, 9 meter afstand, dit is voornamelijk in de wintermaanden, de competitie zit er net weer op en begint weer in september.
en soms wat poker en darten.
en wat houd jullie bezig in de vrije uren ??